Beléptető rendszer igény esetén kollégánk felveszi Önökkel a kapcsolatot, egy kötetlen helyszíni bejárás és igényfelmérés után elkészíti ajánlatunkat. Felmerülhet munkaidő nyilvántartásnak, esetlegesen meglévő kártyák felhasználásának, vagy új kártyák esetén a nyomtatás igénye is, ezekre a kérdésekre is tudunk megnyugtató válaszokat adni. A mindenre kiterjedő ajánlat elfogadása után kollégáink elvégzik a rendszertelepítést, szükség esetén az adatbázis felépítését, rendszer oktatást. Szükség esetén partnereink távoli eléréssel segítenek megoldani az esetlegesen fellépő adatbázis problémákat. Az általunk telepített rendszerekre 1 év helyszíni garanciát adunk, igény esetén karbantartási szerződést kötünk melynek keretein belül tervezhető költségtényezőket tudunk biztosítani.

A Patent, az általa telepített technikai eszközök működésére garanciát vállal és 24 órában biztosítja azok javításához szükséges személyi és technikai hátteret. A minőséget azzal is tudjuk garantálni, emelni, hogy projektvezető kollégák végig kísérik az egész folyamatot, koordinálják a lépéseket: a tervezéstől a kivitelezésig. Ez a komplexitás lényege.