Patent+

myPatent ügyfélkapu és applikáció

A myPatent a Patent által kifejlesztett, Magyarországon egyedülálló szolgáltatói felület, amely a Patent Távfelügyelet ügyfelei számára biztosít egy könnyen használható ügyfélkaput. A rendszer számítógépen és okoseszközökön is elérhető, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy bárhonnan hozzáférjenek a szolgáltatásokhoz és információkhoz. A myPatent fejlesztése során a KKV Start pályázati lehetőség jelentős támogatást nyújtott, hozzájárulva a projekt sikeréhez.

Főbb funkciók:

  • Szerződés egyes adatainak megtekintése, módosítási igény elküldése
  • Távfelügyeleti szerződés főbb funkcióinak módosítása
  • Számlanyilvántartó
  • Számla részletes adatai
  • Számlafizetés Barionon keresztül
  • Üzenet fogadási lehetőség
  • Egyéb szolgáltatások megrendelése

Lépjen be a biztonság minőségébe

A myPatent applikáció segítségével ügyeit gyorsan és egyszerűen intézheti okostelefonjáról bárhol, bármikor.

Extra garancia szolgáltatás

Patent távfelügyelet ügyfeleknek

Akár havi 990 Ft + áfáért extra garancia szolgáltatást kérhet távfelügyeleti rendszere technikai eszközeire.

Ajánlatot kérek

Hasznosulás

A myPatent applikáció bevezetése fenntarthatósági, környezetvédelmi, gazdaságossági, hatékonysági  területen hasznosult. A fenntarthatóságot, a céges ügyfelek közötti elszámolásban biztosítja az app, amely gyorsan elérte a közel 3000 es felhasználószámot.  Az app biztosítja a közel ezer fős belső munkavállalói adat ellátást is. E kétterület papírmentessége, információgyorsasága erősíti a jelölt területen azt, hogy a KKV-start pályázat eredményes volt, és segített egy versenyképességet is erősítő applikáció létrehozásában. (Ilyen gazdag tartalmú applikációval a kutatások alapján egyetlen hazai cég sem rendelkezik.) A környezetvédelmi szempont a pályázó cégnél központi kérdés.

Ezért is örömteli az, hogy az irodamunka és a felhasznált környezetromboló alapanyagok ráfordítási hatásfoka nagyban javult az applikációval. A gazdaságossági szempontok, melyek alapvetően erősítik az előbb felvázolt két terület, az applikáció bevezetése után két évvel már jól érezhető eredményt hoztak, amely a befizetések, a szolgáltatások számának növekedése és az ügyfélszám bővülés területén jelentkeztek. A mypatent applikáció közvetlenebbé, egyszerűbbé tette a megbízó és a megbízott közötti kapcsolatot. Hatékonyabbá, egységesebbé tette munkánkat, és azzal, hogy kapcsolódik a felhasznált SAP vállalatirányítási rendszerhez, és etikus hekkerek által is átvizsgáltan adatbiztos, ügyfélbarát rendszer alakult ki. A myPatent fejlesztés úttörő a vagyonvédelmi piacon, ezáltal inspiráló a többi hasonló cég számára arra, hogy fejlesztésekkel, hatékonyság növeléssel, innovációval gyorsabb haladás elérhető.

További Patent+ szolgáltatások