0-24 órában nyújtott alapdíjas és plusz költséggel járó távfelügyeleti szolgáltatásaink

Betörésjelzés: Élesített rendszer esetén a diszpécser a helyszínre küldi a kivonuló szolgálatot.

Szabotázsjelzés: (pl. elvágják a vezetéket) Nyitott és zárt rendszer esetén is, amennyiben az Ön központja alkalmas erre, kivonuló szolgálatot küld a diszpécser.

Áram kimaradás: A riasztó akkumulátorról működik tovább, figyeljük a jelzéseit, és további teendő esetén értesítjük.

Akkumulátor figyelés: A rendszer jelet küld a diszpé­csernek, értesítjük az ügyfelet, vagy megbízottját.

Támadásjelzés (pánik gomb): Amennyiben „bezárt" vagy „nyitott" rendszer esetén támadásjelzést kapunk - ez nekünk azt jelenti, hogy a személye nincsen biztonság­ban - , prioritásba véve a jelzést a helyszínre megyünk. Havonta 1 téves jelzésre való kivonulás díjmentes, a másodiktól már díjat számolunk fel. Jelszóval lemondható. Minden esetben értesítünk. Jelzést követően éjjel is(!) hívjuk az értesítendőt.

Nyitás-zárás figyelés: A kért időpontban, ha nem érke­zik be a nyitás, ill. a zárás, a diszpécser értesti az értesíten­dőt.

Tiltott nyitás-zárás figyelés: Egyelőre meghatározott idő intervallumban, ha nyit vagy zár valaki, akkor értesítjük az értesítendőt.

Eseménylista lekérése: A jelzésekről, nyitásokról, zárásokról igény esetén listát tudunk készíteni.

Tudta Ön?

Különböző fizetési módok közül választhat: myPatenten keresztül (Barion), csopor­tos beszedés, átutalás, csekk. Van lehetőség már e-szám­lát kérni, így nem kell várni a postai kézbesítésre. Negyedévente számlázunk.

Honnan tudnak a diszpécserközpontban a riasz­tásról? A kiépített riasztó rendszerhez felteszünk egy pa­tentes kommunikátort, ami a jelzéseket küldi a diszpécser központnak az Ön objektumából.

Mikortól lesz valaki a Patent ügyfele? A szolgáltatás attól a ponttól lesz aktív, amikor a teljes ügyfél dokumentáció (műszaki leírás, értesítendők, jelszó stb.) leadásra és rögzí­tésre kerül a távfelügyeleti központban.

Mi történik, ha Önnek kára keletkezett? A távfel­ügyeleti szerződésben vállaltak szerinti konkrét kiérkezési időt vállalunk. Ha nem érünk ki időben, és Önnek a mi hi­bánkból, a szerződésünkben vállaltak alapján anyagi kára keletkezett, akkor cégünk komoly felelősségbiztosítása megfelelő lehet ezen károk megtérítésére.

Pókháló is okozhat riasztást: Az érzékelőkbe beköltöző pókok téves riasztásokat okozhatnak. Kérjük az érzékelők környezetének tisztántartására fokozottan figyeljen. Szakembereink szívesen adnak információt, vagy tartják karban a rendszereiket!

 

KIVONULÁSI KISOKOS — MIKOR JÖN A PATENT? 

 

Kivonulás nappal: Betörésjelzés esetén, amennyiben ez nappali időszakban érkezik, a Patentnél az első, hogy a disz­pécser elindítja a kivonuló szolgálat a riasztási helyszínre, ezzel párhuzamosan kapacitás függvényében megpróbálja telefonon elérni az értesítendőt. Amennyiben eléri az értesí­tendőt, aki érvényes jelszóval lemondja a kivonulást, vagy 1-2 percen belül érvényes kóddal nyitás érkezik, a diszpé­cser visszafordítja a kivonulót. Nyitás esetén pedig küld egy sms-t az 1. számú értesítendőnek.

Kivonulás éjjel: Éjszaka ügyfeleink nyugalma érdekében általában nem telefonálunk betörés jelzés esetén, azonnal indítjuk az elfogó szolgálatot. Kivéve, ha a jelzést követően a kódjával kikapcsolja a riasztót. Ekkor telefonálunk. Ügyfe­lünk a jó jelszóval lemondhatja a kivonulást.

Kulcsok az Ön házához, de miért? A kivonulás során az elfogó kolléga a leadott kapu/lépcsőház kulcs (ezért ké­rünk ügyfeleinktől kulcsokat) használatával bejut az udvar­ra/lépcsőházba, és körbejárja/megtekinti kívülről az objektu­mot, nyílás-zárók, sziréna épségét, betörésre utaló nyomot, jelet keres. Amennyiben nem ellenőrizhető az ingatlan, a diszpécser jelzi az értesítendőnek. Ezért is kiemelten fontos a megadott értesítendő személyek elérhetősége.

Az elfogó kötelessége: Objektum ellenőrzése során, amennyiben az elfogó a helyszínen mindent rendben talált, hagy egy értesítő cédulát a postaládában, vagy küldünk egy sms-t az 1. sz. értesítendőnek, hogy betörésre utaló nyomot nem találtunk. Amennyiben az elfogó a helyszínen bármilyen rendellenességet talált, nyitva maradt ablak, nem ellenőrizhe­tő objektum, rongálás stb., akkor értesítjük telefonon (elérhe­tőség hiányában sms-ben) az értesítendőket. Ügyfél döntése, bevonjuk-e a hatóságokat a további intézkedésbe.

Az értesítendő személyek fontossága: Fontos, hogy az Ön által megadott értesítendő személyek elérhetőek legyenek, és ha lehetséges min. 3 személyt adjon meg.

A szolgáltatás akkor tud teljes körű lenni, ha a kommuniká­ció aktív a felek között.

Mi az a rontott nyitás? Amikor például hazaérve elfelejti kikapcsolni a riasztórendszert, vagy rossz kódot üt be, a késleltetési időt követően betörésjelzést küld a riasztó a távfelügyeleti központba. Amennyiben ügyfelünk ekkor beüti a jó kódot, azt észleli a diszpécser, és visszafordítja a kivonuló szolgálatot.

Ügyfeleink számára fontos a gyors, hatékony, biztonságot jelentő ügykezelés érdekében

Ügyfélszám: Lényegesen meggyorsítható az intézkedés az ügyfélszám ismeretében. Kérjük ezt készítse elő, ha hív bennünket! Szívesen állítunk ki Önnek plusz ügyfélkártyát a szükséges adatokkal. Ezt mindig magánál hordhatja.

Jelszó: Az Ön által megadott rögzített jelszóval tud infor­mációt kérni a diszpécsertől, ill. kivonulást lemondani. Ennek ismerete is rendkívül fontos a többi értesítendő számára is.

Változás bejelentési kötelezettség: Elsősorban saját érdekében fontos, hogy ha a következ esetekben (értesíten­dő személye, ingatlan külseje, zárcsere, kutya) változás tör­ténik, kérjük jelezze felénk!

 

A FENTI ÖSSZEFOGLALÓ NEM TELJES KÖRŰ TÁJÉKOZTATÁS. AMENNYIBEN KÉRDÉSE MERÜL FEL, KÉRJÜK KERESSE BIZALOMMAL A PATENT CSOPORTOT! KOLLÉGÁINK ÁLLNAK SZÍVES RENDELKEZÉSÜKRE!

Tel.: 06 30 50 60 111
Email: [email protected]