Blog GYIK Dolgozz velünk Ajánlatkérés

Minőségpolitika

Patent Távfelügyelet Kft.

 

A Patent Távfelügyelet Kft. minőségirányítási rendszerének alkalmazási területe távfelügyeleti szolgáltatás nyújtása. Tudatosan törekszik speciális tevékenységei keretében szolgáltatásai minőségének folyamatos emelésére, mert tudatában van annak, hogy hosszú távon csak a minőségi szolgáltatás jelent biztonságos megoldást, a szolgáltatásait igénybevevők részére. Ennek érdekében olyan hatékony minőségirányítási rendszert vezettünk be és működtetünk, amely garantálja szolgáltatásaink állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését, vevőink megelégedettségét. Céljaink megvalósítására a vezetésen belül megneveztük a minőségirányítást irányító személyeket, akik összefogják, ellenőrzik dolgozóink munkáját megfeleltetve a minőségirányítási rendszer követelményeinek. Tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Biztonságot ajánlunk számára, melyet cégünk szakmai felkészültsége és tapasztalatai támasztanak alá. Hosszú távú szövetségi kapcsolatot kívánunk kialakítani mindazokkal az alvállalkozókkal, beszállítókkal, amelyek azonosulnak cégünk minőségi célkitűzéseivel. Mindezek elérése érdekében a vezetés minden szinten támogatja és megköveteli a folyamatos, szükséges képzést és önképzést. Elvárjuk, hogy minden alkalmazott személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá a cég sikeréhez. A Patent Távfelügyelet Kft minden tevékenységével törekszik megrendelőit a jogszabályi előírásoknak és a vevői elvárásoknak megfelelően magas minőségi színvonalú szolgáltatásokkal folyamatosan kiszolgálni. Ezzel biztosítva és erősítve a Patent Távfelügyelet Kft elfoglalt piaci helyzetét. A társaság tevékenységének középpontjában a törvényesség és a vevői megelégedettségére való törekvés áll.

Patent Távfelügyelet Kft elsődleges célja

  • ­a vevői bizalom megszerzése és megőrzése,
  • ­a stabil szolgáltatási háttér biztosítása, amellyel a Patent Távfelügyelet Kft törekszik szolgáltatásai minőségének állandó javítására,
  • ­valamint az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményeire épülő minőségirányítási rendszer működtetésére, amely garanciát ad a megbízók számára az ellenőrzött tevékenységek végzéséről.

Az ügyvezető igazgató a társaság céljainak elérése érdekében

  • ­meghatározza a minőségcélokat a társaság szervezetei és vezetői számára, amelyet folyamatosan nyomon követ, elemez és értékel;,
  • ­­azért tesz erőfeszítéseket és motiválja munkatársait, hogy biztosítsa a jelenlegi és leendő megrendelők megelégedettségét;
  • ­­a projektek megvalósítását a vevői elvárások, a jogszabályi/normatív előírások kifogástalan teljesítésével, illetve szolgáltatási szintek egyértelmű definiálásával valósítja meg;
  • ­­­minden munkatársát saját munkája minőségéért teszi felelőssé;
  • ­­­átgondolta és rendszerezte a végrehajtó szervezet felépítését, és a munkafolyamatokat, ezzel javítva saját munkájának hatékonyságát, növelve a vevők megelégedettségét, ami a társaság piacképességét és megbízhatóságát erősíti;
  • ­a minőségirányítási rendszert és a meghatározott folyamatok eredményességét folyamatosan fejleszti;
  • ­­­kötelességének tekinti a kölcsönösen előnyös kapcsolatok kiépítését szállítóival és megrendelőivel;
  • ­a társaság vezetése olyan módszereket/eljárásokat alkalmaz főtevékenységeinek megvalósítása során, amelyek biztosítják a szerződéses paraméterek maradéktalan teljesülését.

A Patent Távfelügyelet Kft. vezetése és munkatársai tisztában vannak azzal, hogy a változó piaci helyzetben fennmaradni, fejlődni csak úgy lehet, ha a társaság minden eszközzel igyekszik megfelelni a vevők és felhasználók minőségi, költségközpontú és határidős elvárásainak.

A Patent Őr Vagyonvédelmi Zrt.

A Patent Őr Vagyonvédelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Patent ŐR Zrt.) tudatosan törekszik speciális tevékenységei keretében szolgáltatásai minőségének folyamatos emelésére, mert tudatában van annak, hogy hosszú távon csak a minőségi szolgáltatás jelent biztonságos megoldást, a szolgáltatásait igénybe vevők részére. Ennek érdekében olyan hatékony minőségirányítási rendszert vezettünk be és működtetünk, amely garantálja szolgáltatásaink állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését, vevőink megelégedettségét. Ennek fontos eszköze az ISO 9001 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer létrehozása és a cég nemzetközi tanúsíttatásának elérése. Céljaink megvalósítására a vezetésen belül megneveztük a minőségirányítást irányító személyeket, akik összefogják, ellenőrzik dolgozóink munkáját megfeleltetve a minőségirányítási rendszer követelményeinek. Tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Biztonságot ajánlunk számára, melyet cégünk szakmai felkészültsége és tapasztalatai támasztanak alá. Alkalmazási területünket az élőerős őrzés, telephelyőrzés recepciós és telefonközpont szolgálat, pénzszállítás, rendezvénybiztosítási szolgáltatás tevékenységére terjesztjük ki. Hosszú távú szövetségi kapcsolatot kívánunk kialakítani mindazokkal az alvállalkozókkal, beszállítókkal, amelyek azonosulnak cégünk minőségi célkitűzéseivel. Mindezek elérése érdekében a vezetés minden szinten támogatja és megköveteli a folyamatos, szükséges képzést és önképzést. Elvárjuk, hogy minden alkalmazott személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá a cég sikeréhez.

A Patent Védelem Security Vagyonvédelmi Kft.

A Patent Védelem Security Korlátolt Felelősségű Társaság (PATENT VÉDELEM SECURITY Kft.) tudatosan törekszik speciális tevékenységei keretében szolgáltatásai minőségének folyamatos emelésére, mert tudatában van annak, hogy hosszú távon csak a minőségi szolgáltatás jelent biztonságos megoldást, a szolgáltatásait igénybe vevők részére. Ennek érdekében olyan hatékony minőségirányítási rendszert vezettünk be és működtetünk, amely garantálja szolgáltatásaink állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését, vevőink megelégedettségét. Ennek fontos eszköze az ISO 9001 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer létrehozása és a cég nemzetközi tanúsíttatásának elérése. Céljaink megvalósítására a vezetésen belül megneveztük a minőségirányítást irányító személyeket, akik összefogják, ellenőrzik dolgozóink munkáját megfeleltetve a minőségirányítási rendszer követelményeinek. Tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Biztonságot ajánlunk számára, melyet cégünk szakmai felkészültsége és tapasztalatai támasztanak alá. Alkalmazási területünket az élőerős őrzés, telephelyőrzés recepciós és telefonközpont szolgálat, pénzszállítás, rendezvénybiztosítási szolgáltatás tevékenységére terjesztjük ki. Hosszú távú szövetségi kapcsolatot kívánunk kialakítani mindazokkal az alvállalkozókkal, beszállítókkal, amelyek azonosulnak cégünk minőségi célkitűzéseivel. Mindezek elérése érdekében a vezetés minden szinten támogatja és megköveteli a folyamatos, szükséges képzést és önképzést. Elvárjuk, hogy minden alkalmazott személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá a cég sikeréhez.