Blog GYIK Dolgozz velünk Ajánlatkérés

myPatent

1 / 7
3 / 7
2 / 7
3 / 7
4 / 7
5 / 7
6 / 7
7 / 7

Magyarországon egyedülálló szolgáltatói felület a Patent Security Cégcsoporthoz kapcsolódó megrendelők és beszállítók részére. Számítógépen és okos eszközökön egyaránt használható ügyfélkapu.

Adatai, információi biztonságban. A myPatent segít abban, hogy telefonról vezérelhető vagyonvédelmi eszközeinek állapotát kezelni tudja, az eszközökről jelentést kapjon.

Élőerős ügyfelek számára az app átjárást biztosít a digitális jegyzőkönyvek, a digitális ellenőrzési naplók és a komplexebb logisztikát segítő programok felé.

A myPatent a Patent Ügyfél és dolgozói webappja. Segítségével megnézheti számláit, dokumentumait, fizethet, módosíthat megrendelésén, üzenhet szolgáltatójának.

A myPatent használatához regisztráció szükséges, melyet mobilkészüléken vagy a www.mypatent.hu weboldalon végezhet el. Az e-mailes regisztrációt SMS-ben érkező hitelesítési kód teszi teljesen biztonságossá.

A regisztrációt követően minden felhasználónak magához kell rendelnie szerződését, vagy szerződéseit. Ehhez szüksége lesz az ügyfélazonosítójára. Miután megadta, a myPatent admin megerősíti, hogy jogos felhasználó.

A myPatent kezelő felületén a patentos ügyfelek és dolgozók is megtalálhatják a számukra fontos adatokat, azok közül sokra módosítást kérhetnek, és látják azt, hogy van-e kifizetetlen számlájuk. Amennyiben igen, azt közvetlenül a Simplepay szolgáltatón keresztül kifizethetik.

A Patent dolgozói nem csupán saját távfelügyeleti szerződésüket kezelhetik, de dolgozói kartonjukhoz is hozzáférhetnek.

Főbb funkciók:

  • szerződés egyes adatainak megtekintése
  • távfelügyeleti szerződés főbb funkcióinak módosítása
  • számlanyilvántartó
  • számla részletes adatai
  • applikáción belül számlafizetés a SimplePay segítségévvel
  • mikrotranzakciók megrendelése
  • üzenetküldés
  • adatmódosítási kérelem

 

Ismerje meg a Patentot! Látogasson el a weblapra: securitypatent.hu

> <