0-24 órában nyújtott alapdíjas és plusz költséggel járó távfelügyeleti szolgáltatásaink
Betörésjelzés. Élesített rendszer esetén a diszpécser a helyszínre küldi a kivonuló szolgálatot.
Szabotázsjelzés (pl. elvágják a vezetéket). Nyitott és zárt rendszer esetén is, amennyiben az Ön központja alkalmas erre — kivonuló szolgálatot küld a diszpécser.
Áram kimaradás. A riasztó akkuról működik tovább, figyeljük a jelzéseit és további teendő esetén értesítjük.
Akkumulátor figyelés. A rendszer jelet küld a diszpécsernek, értesítjük az ügyfelet, vagy megbízottját.
Támadásjelzés (pánik gomb). Amennyiben „bezárt" vagy „nyitott" rendszer esetén támadásjelzést kapunk —ez nekünk azt jelenti, hogy a személye nincsen biztonságban prioritásba véve a jelzést a helyszínre megyünk. Havonta 1 téves jelzésre való kivonulás díjmentes, a másodiktól már díjat számolunk fel. Jelszóval lemondható. Minden esetben értesítés. Jelzést követően éjjel is(!) hívjuk az értesítendőt.
Nyitás-zárás figyelés. A kért időpontban, ha nem érkezik be a nyitás, ill. a zárás a diszpécser értesti az értesítendőt.
Tiltott nyitás-zárás figyelés. Egyelőre meghatározott idő intervallumban, ha nyit vagy zár valaki, akkor értesítjük az értesítendőt.
Eseménylista lekérése. A jelzésekről, nyitásokról, zárásokról igény esetén listát tudunk készíteni.
TUDTA ÖN?
Különböző fizetési módok közül választhat. myPatenten keresztül (Barion), csoportos beszedés, átutalás, csekk. Van lehetőség már e-számlát kérni, így nem kell várni a postai kézbesítésre. Negyedévente ebre számlázunk
Honnan tudnak a diszpécserközpontban a riasztásról? A kiég tett riasztó rendszerhez felteszünk egy patentes kommunikátort, ami a jelzéseket küldi a diszpécser központnak az Ön objektumából.
Mikortól lesz valaki a Patent ügyfele? A szolgáltatás attól a ponttól lesz aktív, ha a teljes ügyfél dokumentáció (műszaki leírás, értesítendők, jelszó stb.) leadásra és rögzítésre kerül a távfelügyeleti központban.
Mi történik, ha Önnek kára keletkezett? A távfelügyeleti szerződésben vállaltak szerinti konkrét kiérkezési időt vállalunk. Ha nem érünk ki időben és Önnek a mi hibánkból, a szerződésünkben vállaltak alapján, anyagi kára keletkezett, akkor cégünk komoly felelősségbiztosítása megfelelő lehet ezen károk megtérítésére.
Pókháló is okozhat riasztást. Az érzékelőkbe beköltöző pókok téves riasztásokat okozhatnak. Kérjük az érzékelők környezetének tisztántartására fokozottan figyeljen. Szakembereink szívesen adnak információt, vagy tartják karban a rendszereiket!
KIVONULÁSI KISOKOS — MIKOR JÖN A PATENT? Kivonulás nappal. Betörésjelzés esetén, amennyiben ez nappali időszakban érkezik a Patentnél az első, hogy a diszpécser elindítja a kivonuló szolgálat a riasztási helyszínre, ezzel párhuzamosan kapacitás függvényében megpróbálja telefonon elérni az értesítendőt. Amennyiben eléri az értesítendőt, aki érvényes jelszóval lemondja a kivonulást vagy 1-2 percen belül érvényes kóddal nyitás érkezik, a diszpécser visszafordítja a kivonulót. Nyitás esetén pedig küld egy sms-t az 1. számú értesítendőnek.
Kivonulás éjjel. Éjszaka ügyfeleink nyugalma érdekében általában nem telefonálunk betörés jelzés esetén, azonnal indítjuk az elfogó szolgálatot. Kivéve, ha a jelzést követően a kódjával kikapcsolja a riasztót. Ekkor telefonálunk. ügyfelünk a jó jelszóval lemondhatja a kivonulást.
Kulcsok az Ön házához, de miért? A kivonulás során az elfogó kolléga a leadott kapu/lépcsőház kulcs (ezért kérünk ügyfeleinktől kulcsokat), használatával bejut az udvarra/lépcsőházba és körbejárja/megtekinti kívülről az objektumot, nyílás-zárók, sziréna épségét, betörésre utaló nyomot, jelet keres. Amennyiben nem ellenőrizhető az ingatlan a diszpécser jelzi az értesítendőnek. Ezért is kiemelten fontos a megadott értesítendő személyek elérhetősége.
Az elfogó kötelessége. Objektum ellenőrzése során: amennyiben az elfogó a helyszínen mindent rendben talált hagy egy értesítő cédulát a postaládában, vagy küldünk egy sms-t az 1. sz. értesítendőnek, hogy betörésre utaló nyomot nem találtunk. Amennyiben az elfogó a helyszínen bármilyen rendellenességet talált: nyitva maradt ablak, nem ellenőrizhető objektum, rongálás stb. akkor értesítjük telefonon (elérhetőség hiányában sms-ben) az értesítendőket. Ügyféldöntése bevonjuk-e a Hatóságokat a további intézkedésbe.
Az értesítendő személyek fontossága. Fontos, hogy az Ön által megadott értesítendő személyek elérhetőek legyenek, és ha lehetséges min. 3 személyt adjon meg.
A szolgáltatás akkor tud teljes körű lenni, ha a kommunikáció aktív a felek között.
Mi az a rontott nyitás? Amikor például hazaérve elfelejti kikapcsolni a riasztórendszert, vagy rossz kódot üt be,
a késleltetési időt követően betörésjelzést küld a riasztó a távfelügyeleti központba. Amennyiben ügyfelünk ekkor beüti a jó kódot, azt észleli a diszpécser és visszafordítja a kivonuló szolgálatot.
ÜGYFELEINK SZÁMÁRA FONTOS A GYORS, HATÉKONY, BIZTONSÁGOT JELENTŐ ÜGYKEZELÉS ÉRDEKÉBEN
Ügyfélszám. Lényegesen meggyorsítható az intézkedés az ügyfélszám ismeretében. Kérjük, ezt készítse elő ha hív bennünket! Szívesen állítunk ki Önnek plusz ügyfélkártyát a szükséges adatokkal. Ezt mindig magánál hordhatja.
Jelszó. Az Ön által megadott rögzített jelszóval tud információt kérni a diszpécsertől ill. kivonulást lemondani! Ennek ismerete is rendkívül fontos a többi értesítendő számára is!
Változás bejelentési kötelezettség. Elsősorban saját érdekében fontos, hogy ha az alábbi esetekben, (értesítendő személye, ingatlan külseje, zárcsere, kutya) változás történik kérjük jelezze felénk.
A FENTI ÖSSZEFOGLALÓ NEM TELJES KÖRŰ TÁJÉKOZTATÁS. AMENNYIBEN KÉRDÉSE MERÜL FEL. KÉRJÜK. KERESSE BIZALOMMAL A PATENT CSOPORTOT! KOLLÉGÁINK ÁLLNAK SZÍVES RENDELKEZÉSÜKRE!
TEL: +36-30/50-60-111 • E-MAIL: [email protected]
PATENT TÁVFELÜGYELET KFT.
Elérhetőségeink: 9024 Győr, Mécs László u. 7. E-mail: [email protected] • www.securitypatent.hu Tel.: +36-96/512-630, +36-96/512-635 munkanapokon |